شناسهٔ خبر: 94412 - سرویس استان‌ها

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات

آزمون بزرگی دیگر پیش روی ملت ایران است

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی طی پیامی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، ابراهیم نصری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی در پیامی ضمن دعوت از همه اقشار مردم شریف ایران برای حضور پرشور و حماسی و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  اظهار کرد: یکبار دیگر آزمونی بزرگ پیش روی ملت ایران است. میدان مهم که حضورحداکثری مردم درآن ،می تواندحماسه ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مایوس کند.

وی ادامه داد: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند . اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز است که مهمترین مصداق آن انتخابات و اهم آن نیز انتخابات ریاست جمهوری است.

نصری تصریح کرد: انتخابات زمینه‌ساز تجلی اراده مردم در تصمیم گیری های کلان و نوسازی و بهسازی حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور بر اساس خواست آنان است.
حضور آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باردیگر اتحاد و همدلی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشاند و نشان خواهد داد که ایران عزیز همواره سربلند و سرافراز خواهد ماند.

وی افزود: خانواده بزرگ راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق می کنند. "وعده ما جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق های رای".