شناسهٔ خبر: 94478 - سرویس وزارتی

تبریک وزیر راه و شهرسازی به آیت‌الله رئیسی منتخب ملت

اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی را در انتخابات سیزدهم برای خلق این شگفتی و حضوری منسجم و متحد شادباش گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با انتشار پیامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری در ایام متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) به ملت بزرگ ایران و تمام دلسوزان نظام اسلامی،  توفیق روزافزون برای ایشان در خدمت جهادی به مردم عزیز در پرتو عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال مسئلت کرد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دشمن فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که با عمل صالح ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری با انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات خود افزود.
اسلامی  یادآور شد: حضور آگاهانه و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، از رویدادهای سرنوشت سازی بود که قطعا برنامه های پیشرفت و توسعه کشور را روشن تر از هر زمان خواهد کرد.
وی حضور با شور، شعور و شکوه والای مردم در انتخابات را پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: قطعا پیروزی ملت ایران در این انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و هوشیاری ایرانیان در این مقطع زمانی را به نمایش گذاشت.