شناسهٔ خبر: 94501 - سرویس استان‌ها

در استان آذربایجان‌غربی انجام می شود

به زودی افتتاح ۶ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب - شاهین‌دژ

میاندوآب مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب - شاهین‌دژ بخشی از طرح بزرگ توسعه جاده میاندوآب-شاهین‌دژ- تکاب به طول ١۴۵ کیلومتر است که عملیات راهسازی در قطعات مختلف اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غریی)، سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه ساماندهی ورودی شهر شاهین‌دژ، دو تونل در محور شاهین‌دژ _ تکاب و نیز ٢ کیلومتر از خروجی میاندوآب به شاهین دژ در سال «جهش تولید» افتتاح شد، گفت: عملیات در سه قطعه محور میاندوآب-شاهین‌دژ به طول ۹.۳ کیلومتر همراه با احداث یک پل ۱۵ متری دو دهانه روی کانال آب اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که در بازدید استاندار ازاین پروژه صحبت می کرد، یادآور شد: ۶ کیلومتر  از این محور تا پایان مرداد ١۴٠٠ و مابقی تا مهر امسال به بهره‌برداری می رسد.

دستیابی به توسعه پایدار، محرمیت‌زدایی و رونق اشتغال شهرستان‌های تکاب، شاهین‌دژ و تکاب در گرو بهبود شبکه حمل‌ونقل به ویژه تکمیل طرح تعریض و بهسازی محور میاندوآب-شاهین‌دژ_تکاب با قدمت چندساله است. بهبود کیفیت راه‌های دسترسی می‌تواند در شکوفایی ظرفیت‌های بخش معدن، کشاورزی و گردشگری منطقه تأثیرگذار باشد.