شناسهٔ خبر: 94642 - سرویس مسکن و شهرسازی

هدف از تشکیل شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی اصلاح نظام اداری است

محسن رفیعی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی با اشاره به اینکه تشکیل این شورا بر اساس ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری صورت گرفته است گفت: اجرای تصمیمات این شورا یکی از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن رضیعی با اشاره به اینکه برای هر سرفصل ابلاغ شده در شرح وظایف شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی، کمیته‌هایی طراحی و پیش بینی شده که عهده دار راهبری دیوانسالاری اصلاح در نظام اداری هستند.

این مدیر ارشد سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تشکیل این شورا و کمیته‌های زیر مجموعه آن با هدف اصلاح روندها و فرایندهای موجود در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است افزود: براساس دیدگاه مدیرعامل سازمان در صددیم وظایف و برنامه‌های کمیته‌ها به نحوی طرح‌ریزی، پیگیری و اجرا شود که آثار ان در گزارش‌های عملکردی حوزه‌های سازمان مشهود و پدیدار باشد.

رضیعی با تاکید براینکه شرح وظایف کمیته‌ها با هماهنگی اعضای هیات مدیره سازمان و اعضای شورای عالی توسعه مدیریت در حال تدوین است اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های ما به صورتی است که هر یک از معاونین سازمان بتوانند در قالب وظایف این کمیته‌ها عهده‌دار راهبری اهم برنامه‌های عملیاتی و اصلاح ساختارهای اداری سازمان باشند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است شورای راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری توسط مقام معظم رهبری در سال ۸۹ و پس از ابلاغ بخش‌نامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سال ۹۳ در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد.