شناسهٔ خبر: 94680 - سرویس استان‌ها

تسلیت و دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس در دهشیر استان یزد

تسلیت جنوب ک مان وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت پنج نفر از مسافران اتوبوس در استان یزد، با صدور دستوری ویژه ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی ضمن همدردی و تسلیت به  خاناده های جان باختگان، و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، دستور ویژه ای را برای بررسی علل سانحه  صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در دهستان دهشیر شهرستان تفت در استان یزد پنج کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت. حادثه یاد شده ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، این اتوبوس در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بوده است