شناسهٔ خبر: 94739 - سرویس مسکن و شهرسازی

نشست ویژه بررسی روند پیشرفت پروژه مسکن محرومین ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد چابهار برگزار شد

مهدی عبوری جلسه بررسی وضعیت پروژه ۱۰۰۰ واحدی مسکن محرومین مرادآباد چابهار بعد از ظهر امروز شنبه در شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی وضعیت پروژه ۱۰۰۰ واحدی مسکن محرومین مرادآباد چابهار بعد از ظهر امروز شنبه در شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.

در این نشست که به ریاست مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و با حضور الماسی معاون فنی و نظارت و سیدالحسینی عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی، نماینده معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان بسیج مستضعفین بعنوان پیمانکار تشکیل شد آخرین وضعیت پروژه مسکن محرومین یکهزار واحدی مرادآباد چابهار و روند پیشرفت آن مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بعنوان کارفرمای این پروژه صادر شد.

شایان ذکر است پروژه مسکن محرومین ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد چابهار در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران بعنوان کارفرما و سازمان بسیج بعنوان مجری در حال احداث است و مساحت کل واحدهای این پروژه ۶۰ هزار متر مربع می باشد و قرار است ظرف ماه های پیش رو آماده بهره برداری گردد.

چابهار دارای بزرگترین میزان حاشیه نشینی در کشور به نسبت جمعیت است و استان سیستان و بلوچستان نیز یکی از سه استان با اولویت ویژه جهت انجام پروژه های مرتبط با کاهش سکونتگاه های غیر رسمی (حاشیه نشینی) است.