شناسهٔ خبر: 94777 - سرویس استان‌ها

ثبت حدود سی میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در بهار امسال

جاده اردبیل.jpg رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت نزدیک به سی میلیون تردد خودرو طی سه‌ماهه اول سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری سمنان) محمدحسین فیروزجائیان با اشاره به این‌که در سه ماه نخست سال جاری بیست و نه میلیون و هشت‌صد و هشتاد و سه هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته‌اند گفت: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین طی این مدت ۲۲/۷ درصد بوده‌است .وی با اشاره  به وجود پنجاه و شش دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان گفت: تردد در محورهای ورودی استان طی این مدت، سه میلیون و هشت‌صد و پنجاه و یک‌هزار خودرو بوده‌است .

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل  در ادامه با اشاره به این‌که طی این بازه زمانی متوسط تردد در بزرگراه امام رضا (ع) سیصد و هشتاد و شش وسیله نقلیه در ساعت بوده‌است افزود: تردد در بزرگراه امام رضا (ع) نسبت‌به مدت مشابه سال قبل ۱۴/۴ درصد افزایش داشته‌است .

فیروزجائیان در ادامه افزود: بیشترین سهم تردد پلاک‌های ثبت‌شده در محورهای مواصلاتی استان مربوط به خودروهای با پلاک استان سمنان، تهران و خراسان رضوی بوده‌است .