شناسهٔ خبر: 94894 - سرویس استان‌ها

 خدمات‌دهی غیرحضوری راه و شهرسازی استان اصفهان

دکتر قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای حفظ سلامت ارباب‌رجوعان و کارکنان، خدمات‌دهی به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری این اداره کل توسط ارباب رجوعان و عدم نیاز به مراجعه حضوری اظهار کرد: زیرساخت ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به ارباب‌رجوعان افزایش یافته است و در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به آدرس اینترنتی  https://isfahan.mrud.ir خدمات مدنظر خود را دریافت و حتی به صورت مستقیم با شماره تماس مسئول مربوطه که در این سایت منعکس شده ارتباط برقرار و پاسخ دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای ارائه خدمات دولت به مردم، شفافیت فرآیندها و نظارت کارآمد می‌تواند فساد را به‌طور جدی ریشه‌کن و توسعه پایدار جامعه را تسهیل کند. گفت: این اداره کل در بخش‌های "شهرسازی و معماری"، "مسکن و بازآفرینی"، "املاک و حقوقی" و "مهندسی و ساخت" این موضوع را همواره در اولویت‌های خود قرار داده و در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان اقدامات لازم را بعمل آورده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود در سایت این اداره کل قسمتِ میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده و در جهت افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوعان به تمامی درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.   

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت و تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات به بهترین شیوه از مهمترین وظایف هر سازمان است عنوان کرد: خدمات غیرحضوری به شهروندان در محورهای میز خدمت الکترونیک، اطلاع رسانی الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، سامانه جامع فاوا، خدمات اداره مقررات ملی ساختمان، خدمات الکترونیکی شهراه و ... در حال انجام است و ارباب رجوعان می‌توانند با مراجعه به سایت این اداره کل تمام خدمات ارائه شده را به تفکیک معاونت‌ها و نوع خدمات درخواستی، به صورت الکترونیک انجام و پیگیری کنند.  

قاری‌قرآن بیان داشت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط حال حاضر و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری کرونا و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، جهت دریافت خدمات‌ این اداره‌کل بهترین راه ممکن مراجعه به سایت این اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دریافت خدمات غیرحضوری است.