شناسهٔ خبر: 95199 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

روزانه ۶۰ کامیون برای حمل کالا های اساسی استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام می شود

کالا و کامیون.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: روزانه به طور متوسط۶۰ دستگاه ناوگان با ظرفیت ۱۳۲۰ تن برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از استان به بندر امام خمینی(ره) اعزام و کالاهای مورد نیاز استان را حمل می کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: روزانه به طور متوسط۶۰ دستگاه ناوگان با ظرفیت ۱۳۲۰ تن  برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از استان به بندر امام خمینی(ره) اعزام و کالاهای مورد نیاز استان را حمل می کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است، گفت: از زمان آغاز طرح مشارکت برای حمل کالاهای اساسی بیش از ۱۶۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده اند .

زندی فر افزود: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام برای شرکت های حمل ونقل استان فراهم شده است، تا ناوگان استان بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان نمایند.

شایان ذکر است طرح ملی جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی از ۱۲ خرداد به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده است و در پایان طرح شرکت هایی که اقدام به حمل کالاهای موصوف با ناوگان ملکی خود نموده اند، به نحو مقنضی مورد تشویق قرار می گیرند.