شناسهٔ خبر: 95324 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه خبر داد

پيشرفت ۴۹ درصدی دومين پروژه بزرگ فرودگاهی کشور

فرودگاه کرمانشاه مديرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از پيشرفت ۴۹ درصدی پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم فرودگاهی کشور خبر داد.

مجتبی بیاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال سال ۹۶ شروع شده و به پیشرفت فیزیکی حدود ۴۹ درصدی رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل این پروژه در سال جاری گفت: این طرح شامل عملیاتی کردن باند جدید، ادامه بهسازی باند قدیم و بهسازی و توسعه اپرون از چهار به هشت استند است.

وی با بیان اینکه اهداف و برنامه های اداره کل فرودگاه های کرمانشاه منطبق با راهبردها و خط مشی های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و بر مبنای سیاست های ابلاغی تدوین شده است، افزود: در این راستا تکریم ارباب رجوع، رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا و نیز صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیر ضروری را سرلوحه قرار داده ایم.

بیاتی همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی پرواز در مسیر رامسر یا ساری و نیز اصفهان خبر داد و گفت: همچنین برای راه اندازی پرواز در مسیرهای استانبول، نجف، دوبی و اربیل عراق برنامه ریزی کرده ایم.