شناسهٔ خبر: 95375 - سرویس استان‌ها

در هفته آینده انجام خواهد شد

بهره برداری از ۱۲کیلومتر از بزرگراه زاهدان _خاش

100.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از ۱۲ کیلومتر بزرگراه زاهدان_خاش در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری در بازدید از محور مواصلاتی خاش - زاهدان که با حضور حسین زهی نماینده  مردم شریف خاش تفتان میرجاوه نصرت اباد کورین و نایب رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و بیجار معاون عمرانی استانداری و عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد،افزود: بیشترین تصادفات محور خاش زاهدان در ۲۵کیلومتری زاهدان از سمت خاش بدلیل وجود روستاها صورت می گیرد که بهره برداری از این ۱۲کیلومتر را در کاهش تصادفات بسیار پر اهمیت خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل پل راه آهن، ۷ کیلومتر باقیمانده از قطعه یک زاهدان - خاش بطول ۱۹کیلومتر تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بزرگراه ها را شاهرگ توسعه و پيشرفت هر منطقه دانست و افزود: موضوع راهها با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد چراکه بهبود وضعیت این بخش زیربنایی می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد منطقه باشد.