شناسهٔ خبر: 9540 - سرویس استان‌ها

مدیر کل اداره راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

تردد در قطعه ۴ آزادراه تهران - شمال/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه

ترافیک مدیر کل اداره راه و شهرسازی مازندران از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد و گفت: تمامی اقدامات لازم از سوی راهداران استان برای بازگشایی محورها انجام گرفته است.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته و مصادف شدن آن با عید سعید فطر تردد مسافران در این ایام از سه محور کندوان، هراز و سوادکوه به سمت استان مازندران بیشتر شده است و به همین دلیل ترافیک نیمه سنگینی از بعد از ظهر دیروز چهارشنبه ۲۴ تیرماه در این محورها پدید آمد.

نوروزی در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت قطعه ۴ آزادراه تهران - شمال، این مسیر از روز گذشته تاکنون از سوی عوامل راهداری استان کنترل شده و از سمت کرج به مرزن آباد ترافیک آن بازگشایی شده است.

وی همچنین تأکید کرد: در حال حاضر تردد در این محور جریان داشته و در سایر مسیرها ترافیک به صورت سنگین و نیمه سنگین قابل مشاهده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: راهداران این اداره کل هم اکنون در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان به همراه نیروهای پلیس راه مستقر هستند و تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن بستری امن برای مسافران به کار گرفته‌اند./