شناسهٔ خبر: 95504 - سرویس استان‌ها

در سه ماهه نخست امسال اتفاق افتاد؛

افزایش ۱۳درصدی جابه جایی بار با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان قزوین

کالا و کامیون.jpg رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از رشد ۱۳.۲۳درصدی حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، محسن شالی رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از رشد ۱۳.۲۳درصدی حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این مدت ناوگان حمل و نقل کالا با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا ۲میلیون و ۳۷۱هزار و ۶۱۲ تن کالا را جابه جا کرده است.

شالی اضافه کرد: تعداد بارنامه صادر شده از ابتدای امسال نیز ۱۵۶هزار و ۳۳۳عدد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۳۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی، تعداد رانندگان دارای کارت هوشمند را نیز ۱۳هزار و ۸۸ نفر و تعداد ناوگان حمل و نقل کالا را ۱۰هزار و ۲۲۶ دستگاه عنوان کرد.

شالی گفت: آمارهای جابه جایی کالا نشان می‌دهد رانندگان سختکوش بخش حمل و نقل جاده‌ای با تمام توان درحمل کالاهای مورد نیاز کشور تلاش دارند و فعالان تولید اطمینان داشته باشند که ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با تمام ظرفیت آماده جابجایی محصولات تولید شده هستند.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در این استان ۸۸شرکت حمل و نقل کالای داخلی و ۲ شرکت حمل و نقل بین المللی فعالیت می کنند.