شناسهٔ خبر: 95530 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

درخواست تسریع در تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

بهربرداری و شروع عملیات اجرایی پروژه های اداره کل راه وشهرسازی استان تهران با حضور وزیر راه وشهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خواستار تسریع در تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز ۲۶ تیر در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی اداره کل راه و شهرسازی تهران، گفت: مجتمع فرهنگی هنری ملارد با مساحت ۱۴۸۵ مترمربع افتتاح شد. این پروژه از سال ۹۰ آغاز شد و با هماهنگی‌هایی که با فرماندار و دیگر مسئولان استانی داشتیم با همراهی پیمانکار امروز بهره‌برداری شد. برای این پروژه ۶ میلیارد بدهی داریم که امیدواریم زودتر تسویه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دیگر پروژه های بهره‌برداری شده را در بازدید وزیر راه و شهرسازی، مجتمع فرهنگی هنری نسیم شهر عنوان کرد و افزود: مجتمع فرهنگی هنری نسیم شهر ۷۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد که در ۲۱۹۵ مترمربع در حال احداث است. این پروژه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران احداث شده و برای تکمیل نیازمند ۴ میلیاردتومان اعتبار است.

به گفته محبت‌خواه، مجتمع فرهنگی هنری شهر ری با مساحت ۱۳۶۰ مترمربع عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی در خصوص مشکل اسناد گلخانه‌ای نیز اعلام کرد: در خصوص اسناد گلخانه‌ای جلسات متعددی را با سازمان ملی برگزار کردیم که در این‌باره به نتایج خوبی دست یافتیم. در مورد تفکیک نقشه ها مشکلاتی وجود دارد که ما پیگیر هستیم تا مشکلات آن به زودی برطرف شود.