شناسهٔ خبر: 95532 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پروژه های سنواتی وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم به اتمام رسید/اتمام بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

بهربرداری و شروع عملیات اجرایی پروژه های اداره کل راه وشهرسازی استان تهران با حضور وزیر راه وشهرسازی وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام این مطلب که پروژه های سنواتی وزارت راه در دولت یازدهم به اتمام رسید بر خدمتگزاری این مجموعه در حوزه های راه و مسکن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۶ تیر در آیین بهره برداری از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان ملارد ضمن تشکر از تمامی دست اندرکارانی که در اجرای پروژه های استان تهران همکاری داشتند، گفت: در سال های گذشته با توجه به محدودیت منابع، پروژه های فروانی به اتمام رسید.

وزیر راه و شهرسازی بر انجام مطالعات جمعیت پذیری قبل از اجرایی شدن پروژه ها به منظور تطابق جمعیت با سرانه های خدماتی تاکید کرد و افزود: در این دوره از وزارت راه و شهرسازی تلاش فراوانی کردیم تا پروژه های سنواتی را تکمیل کنیم که این پروژه ها در حوزه راه ها، راه آهن، مسکن و پروژه های روبنایی و زیربنایی سرعت گرفت و تکمیل شد.

اسلامی افزود: وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید بیش از ۷۰ بیمارستان را احداث و تکمیل کرد. بیمارستان سراوان از جمله بیمارستان های لوکسی است  که در مرز ایران با پاکستان و توسط وزارت راه و شهرسازی احداث شده است که این امر نشان از باور و اعتقاد ما در رسیدگی به مناطق محروم است.

عضو کابینه دولت دوازدهم توضیح داد: امیدواریم کاستی های مسکن مهر ملارد برطرف شود. وزارت راه و شهرسازی فقط در سه سال گذشته بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در پردیس خدمات زیربنایی و روبنایی احداث کرد.

اسلامی یادآور شد: از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر، در دولت دهم ۷۳۰ هزار واحد و در دولت یازدهم و دوازدهم، یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد تکمیل شد.

وی گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی داعیه ای جز خدمت و خدمتگزاری ندارد.