شناسهٔ خبر: 95641 - سرویس استان‌ها

در راستای رفع مشکلات حمل و نقل معادن استان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه بررسی مسائل حوزه حمل و نقل معدن داران خراسان جنوبی

جلسه کارشناسی حمل و نقل معدن خراسان جنوبی.jpg جلسه بررسی مسائل حوزه حمل و نقل معدن داران خراسان جنوبی با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صمت، دبیرخانه شورای گفتگو، کمیسیون صادرات، واردات، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی، خانه معدن و انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی مالکان و رانندگان کالا در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) مهدی گرجی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی دراین جلسه اظهارکرد: با توجه به ظرفیت معدن ها و نیاز حمل و نقل در جهت رفع مشکلات این حوزه اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت های حمل و نقلی موظف به انعقاد قرارداد با معادن برای حمل و نقل کالا هستند، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل به عنوان متولی جابجایی کالا در صورتی که معادن با شرکت ها مشکل داشته باشند وظیفه خود دانسته با مذاکره با شرکت‌ها و معدن داران در جهت رفع این مشکلات پیگیری های لازم را انجام دهد.

گرجی تاکید کرد: بخش خصوصی باید تقویت شده و بخش دولتی وظیفه حاکمیتی را انجام دهد و در این راستا باید معدن کاران و شرکت های حمل و نقل تقویت شوند.

گفتنی است؛ دراین جلسه معدن کاران و نمایندگان حمل و نقل استان، مشکلات حوزه های خود ر ا ارئه دادند و مقرر شد تا پبگیری ها لازم در خصوص رفع این مشکلات انجام شود.

از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه می توان به بحث انعقاد قرار معدن داران با شرکت ها حمل و نقل ، تسهیلات حوزه حمل و نقل و کمبود ورود سرمایه گذار در حوزه حمل و نقل اشاره کرد.