شناسهٔ خبر: 95648 - سرویس استان‌ها

استاندار اردبیل:

۳۰ کیلومتر به بزرگراه های شمال استان اردبیل افزوده می شود

خبر بازدید راههای شمال استان اردبیل استاندار اردبیل گفت: چهار خطه کردن جاده های شمال استان در حال اجرا بوده و تا پایان سال ۳۰ کیلومتر از چهارخطه کردن این جاده ها به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل )، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در بازدید از عملیات چهاربانده کردن راههای شمال استان که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت با اعلام این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر چندین پیمانکار در عملیات اجرایی چهاربانده کردن راههای شمال استان در حال فعالیت هستند که با تلاش و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان با مدیریت خوب هدایت پروژه ها را با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،  فرمانداران شهرستانها و دستگاه های خدماتی دیگر در اختصاص مرحله به مرحله اعتبارات و تسهیلات مسیر فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: ۲۰ کیلومتر از مسیر نیز برای سال بعد چهار خطه می شود و تمهیداتی اندیشیده شده که با جذب پیمانکار برای مراحل دیگر چهارخطه کردن مسیر تا ۴۰ کیلومتر نیز انجام شود.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در بازدید استاندار اردبیل از پروژه احداث باند دوم پارس آباد – سربند و سه راهی سربند – سه راهی مشگین شهرگفت : قطعه پارس آباد به سربند به جهت وجود مشکلات ارزیابی و تاسیسات زیربنایی نسبت به برنامه زمان بندی عقب تر بوده لذا مقرر گردید پیگیری با ادارات مرتبط و مالکین اراضی مساعدت لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه صورت گیرد.

وی در خصوص پروژه احداث باند دوم سه راهی سربند – سه راهی مشگین شهر اظهار داشت : با وجود مطالبات بالای پیمانکار ، این پروژه جلوتر از برنامه زمان بندی بوده که در صورت ادامه روند کنونی ، قطعاتی از پروژه در سالجاری تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش پیمانکاران پروژه اضافه کرد : ۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در پروژه سربند – مشگین شهر فعال می باشد.