شناسهٔ خبر: 95790 - سرویس استان‌ها

در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت؛

اجرای فاز دوم کنار گذر شمالی شهرکرد

کمربند شمالی شهرکرد.jpg شهردار و اعضای منتخب شورای اسلامی شهرکرد با هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری دیدار کردند و اجرای فاز دوم کنار گذر شمالی شهرکرد در دستور کار راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، شهردار و اعضای منتخب شورای اسلامی شهرکرد با هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری دیدار کردند و اجرای فاز دوم کنار گذر شمالی شهرکرد در دستور کار راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

حسینعلی مقصودی در این نشست، با تبریک انتخاب شورای اسلامی جدید شهرکرد، تقوای در کار را اولین شاخص مدیران نظام اسلامی دانست و گفت: کار بی منت برای مردم، بدون در نظر گرفتن منافع و مصالح شخصی، سیاسی و گروهی، از مصادیق تقوای در کار است.

وی تعامل با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری ها را از برنامه های اصلی راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: لازم است در نشست‌های کاری منظم و به دور از هر گونه حاشیه و چالش‌های بی‌نتیجه، موارد و مشکلات مربوطه بررسی و پیگیری شود.

 مقصودی پیگیری مشکلات آماده سازی محلات منظریه را دارای اولویت خواند و ادامه داد؛ متأسفانه در محله های مسکن مهر، افتتاح هایی بدون زیرساخت های لازم و آماده سازی کافی صورت گرفته و در ادامه مشکلات عدیده‌ای برای ساکنین به وجود آورده است، لذا طرح و برآوردی توسط همکاران راه و شهرسازی جمع بندی و آماده شده است که می بایست در جلسات مشترک مطرح شود و به جمع بندی و پیگیری مشکل این محله های تازه تأسیس برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین در مورد طرح کنارگذر شمالی شهرکرد گفت: این کنارگذر در محل آرامستان شهرکرد، فعلاً به صورت هم سطح به بهره برداری رسیده است؛ اما دو تقاطع غیر همسطح در محل آرامستان و همچنین تقاطع جاده سامان پیش‌بینی شده که در فاز تکمیلی این کنارگذر اجرا خواهد شد.

شهردار شهرکرد نیز در این نشست ضمن تقدیر از مجموعه راه و شهرسازی به خاطر همکاری با شهرداری و همچنین هماهنگی نشست، خواستار پیگیری مسائل محله منظریه و فن آوران شهرکرد شد.

بهادر عبدالغنی همچنین به سهم ده درصد شهرداری و عرصه های مورد نیاز اشاره و اظهار امیدواری کرد؛ در دوره جدید شورای اسلامی شهرکرد، مسائل مربوط به شهرداری و راه و شهرسازی به نحو بهتر هماهنگ و رسیدگی شود.

اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات در خصوص مسائل شهری پرداخته و خواستار ساماندهی مشکلات منظریه شدند. تدوین طرح جامع تفصیلی شهر شهرکرد، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.