شناسهٔ خبر: 95942 - سرویس مسکن و شهرسازی

بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص خدمات مرحوم علیرضا تابش

حسین روحانی نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمات علیرضا تابش و خدماتی که وی در طول دوران خدمت خود ارایه کرد، بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمات علیرضا تابش و خدماتی که وی در طول دوران خدمت خود ارایه کرد، بیانه‌ای صادر کرد.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص خدمات علیرضا تابش آمده است: دست تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که یکی از شایسته‌ترین مدیران کارآمد و توانا و متعهد و اخلاق‌مدار کشور به دیدار حق نائل شود. مرحوم جناب آقای مهندس علیرضا تابش در دوره شانزده ساله مدیریت موثر، ارزنده و خدمات صادقانه و خالصانه‏‌اش در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یادگار پربرکت و صدقه جاریه امام راحل(ره)، منشاء خدمات با ارزش و اثرات خیر و ماندگار بسیاری برای مردم ایران به‌ویژه اقشار محروم در عمران و آبادانی و ایجاد مسکن و محیط مناسب در شهر و روستا و نیز نوسازی و بهسازی مناطق خسارت‌دیده از سوانح طبیعی شد و به شهادت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جمله مدیران کارآمد و پاکدست و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی بود.

ایشان با کارنامه پربار و عملکرد خستگی‌ناپذیر در خدمتگزاری بی‏‌حاشیه و پاسخگو و در همراهی و همدلی بی‌تبعیض و بی‌منت با مردم، توانست الگویی موفق از مدیریت کارآمد به یادگار گذاشته و با توشه‏‌ای پربار از ایمان و عمل صالح و دعای خیر مردم، به لقاء‌الله نائل شود. اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که این ایام در سوگ فقدان جانسوز مدیری گرانمایه و دلسوز داغدار است، از پیام تسلیت التیام‌بخش رهبر معزز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، روسای محترم قوای سه‏‌گانه، رئیس‌جمهور محترم منتخب و کلیه مقامات محترم کشوری و لشکری تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم آن فقید سعید را مورد رحمت و مغفرت الهی قرار داده و مهمان خوان رحمت واسعه‏‌اش نموده و برای مردم ایران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خیر کثیر مقدر فرماید.

از مدیران و کارکنان متعهد و کاردان این نهاد مقدس خواستارم نهایت مساعی و اهتمام خود را در جهت انجام بهینه وظایف و تحقق مطلوب اهداف متعالی سازمانی بکار گیرند.

اَللّهُمَّ اجْعَلْها عِنْدَک فِی اَعْلی عِلّیینَ