شناسهٔ خبر: 95982 - سرویس مسکن و شهرسازی

با امضای رییس جمهور؛

لوح یادمان زرین از طرف دولت به همسر علیرضا تابش اهدا شد

دیدار وزیر راه وشهرسازی با خانواده مرحوم مهندس تابش لوح یادمان زرین با امضای رییس‌جمهور به پاس خدمات شایسته علیرضا تابش برای تسکین آلام مصیبت‌زدگان و خسارت‌دیدگان حوادث سیل و زلزله به بانو بهجت فراهانی همسر آن مرحوم، اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  لوح یادمان زرین به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به خانم بهجت فراهانی همسر مهندس علیرضا تابش اهدا شد.

در متن این لوح آمده است:

سرکارخانم بهجت فراهانی

همسر گرامی مرحوم مغفور مهندس علیرضا  تابش

در اجرای ماده (۱) و بند (ب) ماده (۲) آیین‌نامه اعطای  تقدیر مصوب ۲۹ آذر ۱۳۸۹ هیات وزیران، ضمن گرامیداشت یاد فقید سعید مهندس علیرضا تابش که در دوران مسئولیت خطیر خود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همت و تلاش شبانه‌روزی زائدالوصف موجبات تسکین آلام مصیبت‌زدگان و خسارت‌دیدگان حوادث سیل و زلزله را فراهم نموده و همواره منشاء برکات و خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و به پاس صبر و شکیبایی شما یار و همراه وی لوح یادمان زرین، تقدیم تان می‌شود.

سلامتی و سربلندی روزافزون سرکارعالی و فرزندانتان را در راه خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

در این دیدار، مهندس اسلامی تاکید کرد: مرحوم تابش در طول دوران مدیریت خود بویژه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسیار بی ریا در خدمت به محرومان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در مواقع بروز حوادث طبیعی همواره اولین نفر بود که برای حل مشکل مسکن آسیب دیدگان در مناطق خسارت دیده حضور می‌یافت.

گفتنی است، دراین دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور  به پاس خدمات ارزشمند رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، "لوح یادمان زرین" را از طرف رئیس جمهور و دولت دوازدهم به همسر مرحوم تابش تقدیم کرد.