شناسهٔ خبر: 95991 - سرویس استان‌ها

مزایده فروش خانه های سازمانی در اسلامشهر

مغازه ای.JPG رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از مزایده عمومی فروش خانه های سازمانی این اداره کل در اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( تهران)، علی مغازه ای گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران درنظر دارد در راستای ماده ۸ قانون ساماندهی عرضه و توزیع مسکن مصوب ۱۳۸۷ (۴قطعه) زمین مسکونی با مستحدثات داخل آن واقع در اسلامشهر شهرک قائمیه را از طریق مزایده عمومی  و به صورت نقدی به فروش برساند.

وی افزود: اطلاعات کامل و کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکتها و ابلاغ برنده همگی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد.

مغازه ای با اشاره به اینکه مهلت دریافت شرایط مزایده از سامانه ستاد تا تاریخ ۲ شهریورماه امسال خواهد بود،خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارائه پیشنهادات در سامانه ستاد نیز تا ساعت ۱۲ روز دوم شهریورماه ۱۴۰۰ می باشد و تاریخ بازگشایی پاکات روز سوم شهریورماه امسال در محل ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ( ساختمان کلانتری)راس ساعت ۱۲ انجام خواهد شد.

شایان ذکر است علاقمندان برای دریافت جزئیات بیشتر می توانند به آگهی مندرج در تاریخ ۹ مردادماه روزنامه جمهوری اسلامی مراجعه نمایند. همچنین شماره ۵۶۴۹۵۰۵۴ نیزبرای پاسخگویی به سوالات متقاضیان پیش بینی شده است.