شناسهٔ خبر: 96032 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم‌سطح سایت شهید احمدی روشن

آغاز عملیات اجرایی آزادراه آبیک- چرمشهر عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم سطح سایت شهید احمدی روشن با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جریان سفر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهم سطح سایت شهید احمدی روشن و ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای آغاز شد.

تسهیل در حرکت گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه کاشان-اصفهان به جاده قدیم نطنز، از آزادراه کاشان-اصفهان به مجتمع، از جاده قدیم نطنز به آزادراه اصفهان-کاشان، از آزادراه اصفهان-کاشان به جاده قدیم نطنز و ایجاد دسترسی ایمن از جاده قدیم نطنز به آزادراه کاشان-اصفهان از مزایای این پروژه هستند.

این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که آغاز آن به مدت چند دهه به تاخیر افتاده بود. اعتبار مصوب این پروژه ۶۵ میلیارد تومان است که پنجاه درصد آن توسط سازمان انرژی اتمی تامین خواهد شد. 

گفتنی است در این مراسم خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور و علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این مراسم اسلامی را همراهی می‌کردند.