شناسهٔ خبر: 96227 - سرویس استان‌ها

اجرای همزمان ۴ پروژه حوزه بازآفرینی شهری در استان کرمانشاه

 ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از اجرای همزمان ۴ پروژه حوزه بازآفرینی شهری در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با هدف بهسازی و ساماندهی امور فرهنگی و درمانی ساکنان در محلات هدف حوزه بازآفرینی شهری در استان فعال و در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از اجرای همزمان ۴ پروژه حوزه بازآفرینی شهری در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با هدف بهسازی و ساماندهی امور فرهنگی و درمانی ساکنان در محلات هدف حوزه بازآفرینی شهری در استان فعال و در حال انجام است.

شریفی افزود: این پروژه ها در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین و جوانرود شامل؛ احداث کلانتری، مرکز فرهنگی آموزشی زنان سرپرست خانوار، مرکز درمانی، ارتقای زیرساخت شبکه آب و فاضلاب، بهسازی و ساماندهی معابر و همچنین احداث معبر اتصال بین محلات هدف است که تا کنون اجرای این پروژه ها افزون بر ۸ میلیارد تومان هزینه شده و با متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد کل پروژه ها پیش بینی می شود تکمیل آن افزون بر ۲۰۴ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در پایان گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.