شناسهٔ خبر: 96244 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

قلم خبرنگاران باید در مسیر حق و عدالت باشد

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: خبرنگاران وقایع‌نگارانی هستند که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌‏دارند و توان اندیشه و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، صفر صادقی راد در آستانه روز خبرنگار در گفتگویی با تبریک این هفته به اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان اظهار داشت: ۱۷ مردادماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

وی افزود: خبرنگاران قشر فرهیخته‌ای هستند که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

صادقی راد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اضافه کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد دلسوزی و وظیفه هستند.