شناسهٔ خبر: 97134 - سرویس استان‌ها

رستم قاسمی درگذشت هم وطنان را تسلیت گفت

دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی سانحه مینی بوس در کردستان

تسلیت وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت هم وطنانمان در سانحه مینی بوس در استان کردستان، با صدور دستوری ویژه، سازمان راهداری و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی این حادثه رانندگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی که همراه رئیس جمهور در سفر استانی به سیستان وبلوچستان به سر می برد پس از شنیدن خبر سانحه مینی بوسي در توابع شهرستان کامیاران استان کردستان برای بررسی دقیق دستوری ویژه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود.

وی تأکید کرد: پس از بررسی کارشناسی گزارش کامل سانحه با بررسی تمامی ابعاد آن به اطلاع عموم خواهید رسید.

سانحه سقوط مینی بوس به دره، حدود ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه ظهر امروز در مسیر روستای گردشگری پالنگان از توابع شهرستان کامیاران استان کردستان روی داد.

مسافران مینی بوس اهل روستای برده رشه مریوان وعازم زیارتگاه ویس بودند که در روستای پالنگان به داخل رودخانه‌ سیروان در قعر دره سقوط کردند.

وزارت راه وشهرسازی درگذشت مسافران این مینی بوس را به هم وطنان و به ویژه خانواده ها و بازماندگان آنها تسلیت می‌گوید و برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل دارد.