شناسهٔ خبر: 97163 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی:

آسفالت ۲۳ کیلومتر راه روستایی شهرستان سلماس در آذربایجان غربی تا پایان امسال

مشکلات سلماس  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان سلماس از آسفالت ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان سلماس تا پایان فصل کاری سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام برخورداری بالغ بر ۵۱ درصدی راه های روستایی شهرستان سلماس از آسفالت بر حسب طول راه گفت: از این حیث رتبه شهرستان در جایگاه هشتم استان قرار گرفته که تلاش می‌شود با اجرا و تکمیل پروژه های بهسازی و آسفالت در راه های روستایی این رتبه ارتقا یابد.

وی گفت: پروژه محور روستایی هفت وان از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بزودی و با رفع موانع و مشکلات تکمیل خواهد شد همچنین ۷ و نیم کیلومتر از محور روستایی شناتال - کهریز و ۴ کیلومتر از محور داراب - دلزی نیز آماده آسفالت است که با تعیین تکلیف پیمانکار عملیات آسفالت آن انجام خواهد شد.

شکری از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه حذف نقطه حادثه خیز آبگرم سلماس خبر داد و افزود: این پروژه  با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حال انجام است و سعی می‌شود تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام برسد.

این مقام مسئول به اجرای عملیات جاگذاری نیوجرسی بتنی در محور سلماس - خوی نیز اشاره کرد و گفت: طول این پروژه ۸ کیلومتر است که بالغ بر یک کیلومتر آن اجرا شده و با توجه به‌ محدودیت تولید آن در استان و استفاده از نیوجرسی بتنی بطور همزمان در سایر محورها این عملیات با کندی پیش می‌رود ولی در آینده نزدیک با تمرکز بر عملیات نصب نیوجرسی بتنی در این محور سرعت پروژه پیشرفت خواهد کرد.