شناسهٔ خبر: 97238 - سرویس استان‌ها

با اعتبار ۲۰ ميليارد تومان انجام شد:

افتتاح ساختمان پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند

افتتاح پاويون فرودگاه بيرجند1.jpg ساختمان پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با اعتبار ۲۰ ميليارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي(خراسان جنوبی) باحضور  ملانوری استاندار خراسان جنوبی، داعی مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی ازمدیران استانی، ساختمان پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با اعتبار ۲۰ ميليارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این پروژه اظهارداشت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی طی دو سال گذشته ۵ هزار متر مربع در فضای ساختمان اداری با اعتباری بالغ بر ۱۰۵میلیارد تومان در سطح استان تکمیل و به بهره برداری رسانده و در حال حاضر نیز ۱۵ ساختمان با ۴۰ هزارمتر مربع فضای اداری با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارد.

وحید داعی افزود: ساختمان پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در ۴بخش ساختمان مرکزی با فضای ۶۰۰ متر مربع ،محوطه سازی و ساختمان های جانبی با ۳۶۰۰متر مربع، اجرای۱۴۰۰ مترمربع آسفالت تا محل ایر سایت فرودگاه و حصارکشی حدود ۲۳۰ متر با معماری ایرانی اسلامی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۱۵ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و ۵ میلیارد تومان توسط اداره کل فرودگاه‌های استان برای تجهیز این ساختمان هزینه شده است.