شناسهٔ خبر: 97300 - سرویس استان‌ها

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بازدید از ۱۰۰مجتمع‌ خدماتی رفاهی استان قزوین انجام شد

مجتمع های خدماتی رفاهی رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام بیش از ۱۰۰بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی این استان توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع ها از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، حسین طراوتی گفت: این بازدیدها توسط کمیته های ویژه نظارت استانی و شهرستانی انجام شده که با حضور نمایندگانی از چند دستگاه دیگر رعایت دستوالعمل های بهداشتی و سایر موارد را به طور مداوم مورد نظارت و کنترل قرار می دهند.

وی اضافه کرد:با انجام این بازدیدها ۶ پرونده تخلف مجتمع ها جهت بررسی بیشتر به کمیسیون ماده۲۴ طرح جامع موافقت اصولی ارجاع شده‌اند.

طراوتی ادامه داد:در حال حاضر ۳۵ واحد مجتمع خدمات رفاهی فعال در سطح استان فعالیت داشته و عملیات ساخت ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز  جهت بهره برداری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ساخت ۱۱ واحد از این مجتمع‌ها که بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال جاری پایان می یابد و با بهره برداری از آنها ۶۰درصد به ظرفیت خدمات رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی اضافه خواهد شد.

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در کنار مجتمع های در حال فعالیت و در حال ساخت ۱۷مجتمع نیز در حال اخذ استعلام جهت احداث هستند.