شناسهٔ خبر: 97351 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن خبر داد:

  عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای روستایی تنکابن

آسفالت کردن جاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن از اجرای عملیات ۸ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای روستایی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران) ، تورج فتحی گفت: موثرترين شرايط براي حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

فتحی اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات روكش آسفالت محورهای روستایی سفیدآب، شهیدآباد _ نعمت آباد ، کشکو _ پلطان _ مهاجرآباد، سلیمان آباد _ چلاسر _ ایثارده به اجرا در آمد.

وي در ادامه ضمن تاکید بر ايمن نمودن محورها براي سلامت عبور و مرور و توسعه آتي راه ها اظهار داشت: جاده ها از جمله اموال عمومي است كه قانون گذار حفظ، حراست نگهداري، تعريض و هرگونه فعاليت هاي مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن خاطر نشان ساخت: هدف نگهداري راه ، تقليل ميزان خرابي راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه هاي استهلاك وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنين ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمني است.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدارکیلومتر ۶۱۵ مربوط به شهرستان تنکابن است.