شناسهٔ خبر: 97431 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

 ۵۶هزار تن کالای اساسی به استان قزوین حمل شد

کالاهای اساسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از حمل و جابجایی ۵۶هزار و۳۶۸ تن کالای اساسی و سهمیه نهاده‌های دامی از جنوب کشور به استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی افزود: از ابتدای تخلیه و حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) خوزستان که از نیمه خردادماه آغاز شده تاکنون ۲هزار و ۳۸۵بارنامه به استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در روند جابجایی و حمل کالاهای اساسی در کنار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استان نیز در سه مرحله به استان خوزستان اعزام شدند.

حق‌لطفی ادامه داد:به دلیل اهمیت تخلیه سریع بنادر و جلوگیری از دپوی کالا در آنها از همان ابتدا اقدامات و جلسات لازم با شرکت‌های حمل و نقل کالا جهت سرعت‌بخشی به این روند در استان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از همکاری و همراهی رانندگان ناوگان حمل و نقل که با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا و گرمای شدید هوا در جابجایی کالاهای اساسی مشارکت کردند قدردانی کرد.

۱۲ هزار دستگاه کامیون در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین کار حمل و جابجایی کالاهای مورد نیاز مردم از سایر نقاط کشور را بر عهده دارد.