شناسهٔ خبر: 97593 - سرویس استان‌ها

بيش از ۲۸ هزار نفر در حوزه حمل و نقل كالا و مسافر خوزستان واجد شرایط واکسیناسیون

واکسن کرونا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بيش از ۲۸ هزار نفر از کارکنان اداره کل رانندگان ناوگان عمومی استان واجد شرایط واکسیناسیون هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  فواد غزیعلی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به اینکه کارکنان و همچنین رانندگان ناوگان عمومی به عنوان یکی از مشاغل پر خطر در خصوص بیماری کرونا به شمار می روند، واکسیناسیون آنان از ۲۳ مردادماه آغاز شد.

وي افزود: مشخصات ۲۸ هزار و ۷۹۹ نفر از رانندگان و فعلان بخش حمل و نقل كالا و مسافر به وزارت بهداشت ارائه شده است و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  بيان كرد: از اين تعداد ۲۰ هزار و ۸۲۶ نفر راننده كالا ، ۵ هزار و ۷۶۷ نفر راننده حوزه مسافر، ۱۶۳ نفر راننده وانت بار، ۳ نفر راننده بخش روستایی، ۱۰۳۸ نفر متصدی امور کالا، ۵۶۶ نفر متصدی امور مسافر و ۴۳۶ نفر هستند.

غزیعلی با بیان اینکه تاکنون تعداد قابل توجهی از واجدان شرایط واکسینه شده اند، گفت: تمامی همکارانی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون کوید ۱۹ اقدام نکرده اند می توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

وی یادآور  شد: رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در  این اداره کل همواره مورد تاکید بوده و با توجه به بخشنامه های ستاد استانی کرونا، شرایط دورکاری کارکنان اعمال می شود.