شناسهٔ خبر: 97703 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختما‌ن‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد:

تحويل ۴ بيمارستان به وزارت بهداشت در نيمه اول امسال/ تكميل ۳ پروژه ورزشگاهی به شرط تخصيص اعتبار

بیمارستان تربت حیدریه معاون وزير راه و شهرسازی با اشاره به تحويل چهار پروژه بيمارستانی به وزارت بهداشت در نيمه اول امسال، گفت: با تخصيص كامل بودجه آمادگی لازم برای تكميل و تحويل سه پروژه ورزشگاهی نيز در نيمه دوم سال وجود دارد.

علی نبيان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به عملكرد سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی در نيمه اول سال ۱۴۰۰ اشاره كرد و افزود: از آنجايی كه مقابله با شيوع كرونا از اولويت‌های اساسی كشور است، بخش مهمی از توان فنی – مهندسی سازمان مجری نيز روی تكميل پروژه‌های بيمارستانی متمركز شد تا جايی كه موفق شديم چهار پروژه بيمارستانی ديگر با مجموع ظرفيت ۸۳۷ تخت را به وزارت بهداشت تحويل دهيم.

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی ادامه داد: تحويل بيمارستان‌های ۳۱۳ تختخوابی جهرم، ۲۷۳ تختخوابی تربت‌حيدريه، ۱۵۲ تختخوابی گچساران و ۹۹ تختخوابی مهدی‌شهر در نيمه اول امسال بخشی از تلاش نيروهای فنی-مهندسی وزارت راه و شهرسازی برای تأمين زيرساخت‌های عمرانی نظام سلامت در كشور است.

معاون وزير راه و شهرسازی گفت: از آغاز شيوع كرونا در كشور تاكنون سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی ۱۴ پروژه بيمارستانی با ۲۵۷۹ تخت را تحويل نظام سلامت كشور داده است.

نبيان در ادامه به برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی در نيمه دوم امسال نيز اشاره كرد و افزود: با تخصيص اعتبار بيمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمين نيز به وزارت بهداشت تحويل داده می‌شود.

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی همچنين از آمادگی  سازمان برای تكميل سه پروژه ورزشگاهی در نيمه دوم سال ۱۴۰۰ به شرط تخصيص كامل اعتبار خبر داد و تأكيد كرد: با تخصيص اعتبار مورد نياز می‌توان ورزشگاه‌های ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ۵ هزار نفری بناب و ۵ هزار نفری بروجرد را تحويل داد.