شناسهٔ خبر: 97882 - سرویس استان‌ها

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان :

رتبه برتر بخش اقدامات برجسته و خاص به راه و شهرسازی هرمزگان اهدا شد

آرش رضایی- مدیرکل راه هرمزگان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان، در بین دستگاه های اجرایی، موفق به کسب رتبه برتر در اجرای اقدامات برجسته و خاص ( نوسازی بافت فرسوده) شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به این موفقیت آن را حاصل تلاشهای بی وقفه همکارانش جهت بهبود و ارتقای توسعه احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در سال گذشته دانست و اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های کلیه همکاران، این اداره موفق به کسب این مقام در ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان (جشنواره شهید رجایی) در سال ۹۹ شد.

وی گفت: اجرای طرح های باز آفرینی نه تنها توسط راه و شهرسازی بلکه با حضور همه ارگان های دولتی دست اندرکار و مسئول در این حوزه عملیاتی شده است.

شایان ذکر است: اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همانند سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان پس از ارایه مستندات لازم و کافی از طریق سامانه تسما توانست در گروه اقدامات برجسته و خاص رتبه برتر استانی را در سال ۹۹در بخش نوسازی بافت های فرسوده کسب نماید.