شناسهٔ خبر: 97891 - سرویس استان‌ها

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی خبر داد؛

بهره‌برداری از بیمارستان خمین درآینده‌ نزدیک

بازدید دکترنبیان مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی در بازدید از بیمارستان 144 تختخوابی شهر خمین از بهره برداری از این بیمارستان درآینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( مرکزی)، علی نبيان در حاشيه بازديد از پروژه ساخت بيمارستان ۱۴۴ تختخوابي خمين، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران درمجموعه وزارت راه وشهر سازی خوشبختانه دراین بیمارستان بخش اعظمی از کارها انجام شده است .

مديرعامل سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي گفت: متاسفانه درماه های اخیر به دلیل نوسانات بازار دچارچالشهایی ازجمله کمبود مصالح ساختمانی شدیم که روند اجرایی کار را به تاخیر انداخت ولی درحال حاضر مصالح تامین شده است و کاربه نحو مطلوبی درحال اجراست.

وی درخصوص وضعیت کنونی پروژه بیان داشت: پروژه به سمت نازک کاری پیش می‌رود وکفپوش ها از طبقات بالایی درحال نصب هستند، ضمن اینکه تجهیزات تاسیسات از قبیل شیرآلات تهیه وعملیات نصب آن‌ها آغاز شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: ازآنجایی که ساخت بیمارستان 144 تختخوابی شهر خمین درسنوات گذشته شروع شده بود، دغدغه هایی وجود داشت که به سرعت تامین منابع اعتباری ساخت پروژه انجام شده است وامیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم.

نبیان ضمن تشکر از همه کسانی که در به ثمر نشستن این پروژه نقش داشته اند ادامه داد: جهت تسریع در روند بهره‌برداری از بیمارستان ،دانشگاه علوم پزشکی استان از هفته آینده می‌تواند جهت تجهیزات خود را درمحل جانمایی و چیدمان تخت های بیمارستانی را صورت دهد.

نماینده مردم شریف شهر خمین دراین بازدید اظهار داشت: جهت ساخت این پروژه  تا به امروز به رغم تمام مشکلات تحریمی ومحدودیت منابع  دولت، و با توجه به مشکلات موجود اعتبارات این طرح تامین شد. 

 وی تاکید کرد: با توجه به نیاز شهرستان و مراجعه بیماران از شهر های اطراف به شهر خمین، دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تامین تجهزات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهد تا این بیمارستان به عنوان پایلوتی برای شهرهای اطراف معرفی شود.