شناسهٔ خبر: 97937 - سرویس استان‌ها

برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

سوگواری مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و قرائت زیارت عاشورا با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و کارکنان این اداره کل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی در این مراسم ضمن تسلیت ایام و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس لازم است نگاه عمیق‌تری به تاریخ دفاع مقدس داشته باشیم و از حماسه، شهادت و از خودگذشتگی حماسه‌آفرینان آن دوران درس بگیریم.

ناصر حضرتی‌، همچنین موفقیت مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در کسب رتبه نخست جشنواره شهیدرجائی را تبریگ گفت و افزود: ارزيابی عملکرد دستگاه‌های اجرايی به ویژه شاخص رضایت‌مندی مردم، گامی برای استقرار شایسته‌سالاری، خلاقیت سازمانی و مدیریت مشارکتی است.

وی به ترویج فرهنگ توسعه در سیستم‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: انسجام‌بخشی ساخت و تکمیل زیربناهای ضروری در توسعه پایدار، متوازن و همه‌جانبه استان اصلی‌ترین دستاورد بوده که در این میان نقش پروژه‌های راه و شهرسازی برجسته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: مجموعه راه و شهرسازی، خدمت‌گزاری به مردم را افتخاری بزرگ می‌داند و پشتیبانی از تولید مسکن و توسعه پروژه‌های پیشران حمل‌ونقل را سرلوحه خود قرار داده است.

سیدمحسن حمزه‌لو ادامه داد: افتخارآفرینی مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جشنواره شهیدرجائی ماحصل کار گروهی، برنامه‌ریزی، حرکت جهادی و استفاده بهينه از ظرفیت‌هاست.

پس از قرائت زیارت عاشورا و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت (ع) از کارکنانی که در کسب رتبه نخست مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جشنواره شهیدرجائی نقش آفرینی کرده‌اند، قدردانی شد.