شناسهٔ خبر: 97959 - سرویس جاده‌ای

پیام مدیرعامل شرکت ساخت به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

خیراله-خادمی-مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مجاهدت‌ و پایمردی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای دوران حاضرکشور و برون رفت از این شرایط با تکیه بر توان و همراهی همه مردم کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته برگ زرینی از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است و وظیفه‌ی ما در دوران حاضر این است که با تکیه بر توان و دانش خود کشور را برای مبارزه با هرگونه حمله و یا خطری آماده سازیم.

روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مجاهدت‌ و پایمردی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای دوران حاضرکشور و برون رفت از این شرایط با تکیه بر توان و همراهی همه مردم کشور است.

پیروزی دوران هشت سال دفاع مقدس سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

این دو سالی که جهان از سر گذراند و شرایط فعلی که به واسطه پاندمی بیماری کرونا دنیا نوع جدیدی از ارتباطات را تجربه کرد می‌تواند هشداری برای همه مردم باشد تا در هر تخصص و حرفه‌ای که هستند با تکیه بر توان و دانش خود کشور را برای مبارزه با هرگونه حمله و یا خطری آماده کنند. به عبارتی دیگر صحنه جنگ هر روز به گونه‌ای جدید نمایان می‌شود و آمادگی برای مقابله با هرگونه مشکل و بلایی می‌تواند سربلندی، سلامتی و پیروزی همه مردم کشور را به همراه داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس به همراه همکارانم در شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تمام قوا و توان در عمران و آبادانی زیرساخت‌های حمل و نقل کشور تلاش کرده تا دین خود  در ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان کشور را ادا نماییم.