شناسهٔ خبر: 97962 - سرویس استان‌ها

انتخاب اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه اجرایی و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر

اداره کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه و بویراحمد)اداره کل راهداریو حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

همزمان با برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان،بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار شد توانست در محور شاخص های اختصاصی رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب نماید. در دوران همه گیری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

 

در این آئین که با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد استاندار در این ائین، با اهدای لوح سپاس جشنواره، از مهندس نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.