شناسهٔ خبر: 97975 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خبر داد:

اجرای بیش از ۳ هزار واحدمسکن ملی در خوزستان/۲ هزار سند در ۶ ماه اول امسال صادر شد

افتتاح ٩پروژه شركت عمران در شهر جديد پرند به همراه بازيد از اجراى مسكن ملى و مسكن مهر(1) مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اعلام اینکه در سطح استان بیش از ۲ هزار سند از سوی بنیاد صادر شده است از اجرای فوندانسیون بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی خبر داد.

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بخشی از فعالیت‌های بنیاد را در این استان توضیح داد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به اینکه سهمیه استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۳۷ واحد است و مشکلات برخی از زمین‌هایی که معارض داشتند، حل شده است، گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه خود را واریز کردند و هم‌اکنون واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال آماده سازی و اجرای فوندانسیون قرار دارند.

جنتی در خصوص مسکن محرومان استان نیز اعلام کرد: سهیمه استان در خصوص مسکن محرومان ۳ هزار واحد است که یکهزار و ۵۰۰ واحد به بانک ها معرفی شدند و کار احداث واحدها آغاز شده است.

وی در خصوص اتمام تعمیرات و بازسازی واحدهای خسارت دیده در بندر امام‌ خمینی که در نهم آذر ۱۳۹۹ دچار آبگرفتگی و آسیب شدند، گفت: به تازگی دستورالعمل نحوه واگذاری زمین به واحدهای تخریبی بندر امام خمینی ارایه و ابلاغ شد که بر مبنای دستورالعمل، واگذاری زمین به واحدهای تخریبی آغاز خواهد شد. تعمیرات ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است. همچنین ۲۰۰ هزار واحد زین واگذار شده و بتدریج زمین برای دیگر واحدها واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان همچنین توضیح داد: در ۶ ماه اول امسال حدود ۲ هزار سند در سطح استان صادر شد.