شناسهٔ خبر: 98077 - سرویس مسکن و شهرسازی

پیام معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان های شهدا

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بر لزوم استفاده از این فرصت مغتنم برای تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی، در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بر لزوم استفاده از این فرصت مغتنم برای تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا تأکید کرد. متن پیام معاون وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ درخشان کشور عزیزمان ایران است. جایی که وطن و حفظ تمامیت ارضی آن به آرمانی بالا تبدیل می‌شود و همه را زیر پرچمی مقدس گردهم می آورد. رشادت و ایثار جان تازه‌ای می‌گیرد و به آنها که قصد اشغال این مرز پرگهر دارند، درسی فراموش نشدنی داده می شود. درسی که ریشه در مکتب سیدالشهدا(ع) و حماسه عاشورا دارد. 

هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آنهایی است که دل و جان در گرو دفاع از وطن خویش نهادند و پاسداری از آن را معنایی دوباره کردند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، برای جانبازان عزیز عمری پربرکت آرزو می کنم.  بی‌شک پرچمی که این عزیزان برافراشتند همواره افراشته  باقی خواهد ماند.