شناسهٔ خبر: 98081 - سرویس وزارتی

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

٢ برابر شدن تعداد پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره)/ ۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته‌اند

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پروازهای ۱۱ فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، گفت: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در گفت وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت اعزام هوایی زائران اربعین حسینی به عراق گفت: با ایرلاین‌های داخلی مستمرا برنامه ریزی کرده و سعی کردیم تعداد پروازهایمان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پروازهای ۱۱ فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، افزود: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به متقاضیانی که ویزا دارند، بلیط داده خواهد شد، گفت: ۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته‌اند و ۱۲ هزار نفر هم بلیط خریده‌اند که۴۳ هزارنفر می‌شوند و برای ۱۷ هزار نفر نیز ظرفیت اعزام وجود دارد.