شناسهٔ خبر: 98100 - سرویس استان‌ها

 به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام پذیرفت؛

تجدید میثاق با شهدا در روزهای آغازین هفته دفاع مقدس/ گل‌افشانی گلستان شهدای اصفهان با ۸ هزار شاخه گل

مراسم گل افشانی گلستان شهدا اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیرکل و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان، ضمن نثار گل، غبارروبی و قرائت فاتحه با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی، مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و قرائت زیارت عاشورا با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.  

در این مراسم ضمن سخنرانی پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، حاضرین در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی با مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع)  به عزاداری پرداختند.  

گفتی است پس از اتمام این مراسم، جمعی از مسئولین و کارکنان این اداره‌کل بر سر مزار شهدای دفاع مقدس در گستان شهدای اصفهان حاضر شدند و با نثار فاتحه و گل به شهدای همیشه زنده دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمان‌های آنها تجدید میثاق کردند. همچنین با عطرآگین کردن و غبارروبی از مزار شهدا بر ادامه راه این فرزندان همیشه جاوید و حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کردند.  

گفتنی است: با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین ارشد استانی در راستای ادای دین به شهدا و خانواده‌های شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و مدافعان جان بر کف، با هشت هزار گل سرشاخه مزار شهدا گل‌افشانی شد.