شناسهٔ خبر: 98107 - سرویس هوایی

به منظور بررسی روند عمليات اعزام زائران اربعين حسينی انجام شد:

بازديد بازرس ويژه وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه شهدای ساری

فرودگاه ساری بازرس ويژه وزارت راه و شهرسازی از روند عمليات اعزام زائران اربعين حسينی در فرودگاه شهدای ساری بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از روند پذیرش و اعزام زائرین اربعین حسینی بازدید کردند.

در اولین روز اعزام زائرین که چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور و بدرقه مسئولین فرودگاهی صورت گرفت، دو پرواز در ساعت های مختلف انجام پذیرفت که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت کامل ناظران فرودگاهی و انجام به موقع پذیرش زائران توسط شرکت هواپیمایی بومی در مازندران صورت گرفت.

در این بازدید چند ساعته، بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی با حضور در دفتر هواپیمایی وارش از نزدیک در جریان روند صدور بلیط و پذیرش زائرین قرار گرفت و همچنین با حضور در موکب اربعین حسینی مستقر در سالن خروجی پروازهای خارجی و در جمع زائرین، از نزدیک با آنان گفتگو و از وضعیت اعزام آنان مطلع شد.

در ادامه این بازدید با بدرقه مسئولین فرودگاهی اولین پرواز زائرین مازندرانی در قالب ۱۴۰ مسافر به مقصد نجف پرواز کرد.

جویباری پس از بازدید میدانی، از وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به دلیل اتحاد و همدلی در بین کارکنان فرودگاهی و شرکت هواپیمایی بومی و همچنین رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق ناظران در پذیرش و اعزام زائرین گرامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران؛ دفتر ویژه بازرس وزارت راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سئوالات و شکایات زائرین گرامی در فرودگاه شهدای ساری دایر است.