شناسهٔ خبر: 9812 - سرویس مسکن و شهرسازی

بت‌شکن:

کارکنان بانک مسکن مزایای صندوق یکم را تشریح می‌کنند/ اصفهان مرکز بانکداری شرکتی تخصصی می‌شود

محمد هاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن گفت: از تمامی کارکنان این بانک انتظار می‌رود به تشریح مزایای منحصر به‌فرد صندوق پس‌انداز مسکن یکم و جزئیات آن بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمدهاشم بت‌شکن در دیدار با مدیران شعب استان اصفهان بانک مسکن، با بیان اینکه از تمامی کارکنان این بانک انتظار می‌رود به تشریح مزایای منحصر به‌فرد صندوق پس‌انداز مسکن یکم و جزئیات آن به دلیل اهمیت این حساب بپردازند، گفت: باید مشتری را به‌گونه‌ای جذب کنید که ضمن انصراف از رفتن به بانک‌های دیگر به‌منظور سپرده‌گذاری و دریافت تسهیلات، سایر حساب‌های خود را نیز نزد بانک مسکن متمرکز کند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: مدیریت اصفهان باید از ظرفیت بانکداری شرکتی تخصصی، بهره‌برداری مطلوب را برده و مرکز بانکداری شرکتی تخصصی باشد.

رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن با اشاره به لزوم اولویت دادن و توجه ویژه به استعداد صنعتی استان اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود که مدیریت شعب بانک مسکن این استان حداقل ۱۰ درصد از منابع کل بانک را دارا باشد و به لحاظ سهم منابع مدیریت از کل منابع بانک بعد از تهران در رتبه دوم قرار بگیرد.

مدیرعامل بانک مسکن اظهار کرد: افزایش سهم منابع صفردرصدی، وصول مطالبات غیرجاری، افزایش فعالیت دربخش صدور ضمانت‌نامه و افزایش تعداد شعب دارای مانده بیش از هزار میلیارد ریال از دیگر انتظارات مدیریت کلان بانک مسکن از مدیریت شعب استان اصفهان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: باید وصول مطالبات پرونده‌های کلان با جدیت دنبال شود و با برگزاری جلساتی با ادارات حقوقی و پیگیری وصول مطالبات ریالی و ارزی چگونگی وصول سریع این پرونده‌ها مورد بررسی قرار گیرد./