شناسهٔ خبر: 98143 - سرویس جاده‌ای

نامگذاری کنارگذر شهر ساری به نام شهید سرافراز علیرضا نوری

ایرج بیگدلی همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهید سرافراز علیرضا نوری، محور کنارگذر شهر ساری به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج بیگدلی فرمانده پایگاه بسیج شهید احمد سازمان راهداری با اشاره به برگزاری یادواره ۵۶۳ شهید والا مقام وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهید شاخص علیرضا نوری گفت: در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و به پاس تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یادواره مذکور با حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه چهارم مهر ماه جاری در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار و از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مشمول این یادواره تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی افزود: شهید علیرضا نوری که به عنوان شهید شاخص یادواره ۵۶۳ شهید والا مقام وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام گرفته است، قائم مقام لشکر محمد رسول الله(ص) در جریان جنگ تحمیلی بوده است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شایان ذکر است همزمان با برگزاری یادواره مذکور، کنارگذر شهر ساری حدفاصل سه راهی سمسکنده تا میدان خزر به طول پنج کیلومتر به نام این شهید پر افتخار نام گرفت.