شناسهٔ خبر: 98151 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

افتتاح و نام‌گذاری زمین ورزشی فاز۸ پردیس با نام علی لندی

سید مهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس از افتتاح و نام‌گذاری زمین ورزشی فاز ۸ پردیس به نام علی لندی، نوجوان ایذه‌ای که در حادثه آتش‌سوزی برای نجات دو بانو، جان خود را ازدست داد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به پاسداشت فداکاری دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای، زمین ورزشی فاز ۸ پردیس با نام علی لندی افتتاح شد.

بنا بر اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، هفته گذشته، علی لندی، دانش‌آموز ۱۵ ساله ایذه‌ای جان خود را فدای نجات دو پیرزن کرد تا برگ جدیدی در کتاب پهلوانان و بزرگ‌مردان این مرز و بوم ثبت شود. 

رشادت این دانش‌آموز باعث حیرت جهانی از ایثار جوانان در این سرزمین شد و مقامات کشور نیز در اطلاعیه‌های مختلف از فداکاری این نوجوان سخن گفتند. پس از پیام روز گذشته رئیس جمهور، صبح امروز نیز در تماسی از دفتر رهبر انقلاب با خانواده علی لندی، مراتب تسلیت ایشان ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد. 

با دستور هدایت مدیرعامل شرکت عمران، زمین ورزشی فاز ۸ که به زودی افتتاح خواهد شد، به نام علی لندی، دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای نام‌گذاری شد. این زمین ورزشی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با کاربری زمین چمن مصنوعی فوتسال، پس از رفع معارضین موجود در قطعات ورزشی تکمیل و تا پایان مهرماه آماده بهره‌برداری است. 

با پیگیری‌های اداره روبنایی شرکت عمران و به جهت رفاه شهروندان و ارائه خدمات به جوانان پردیسی، اجرای ۹ قطعه زمین ورزشی روباز (سه قطعه در فاز ۸، دو قطعه درفاز ۵، دو قطعه درفاز ۹ و دو  قطعه در فاز ۱۱ با برآورد اولیه ۱۰ میلیارد تومان) با کاربری‌های فوتبال، فوتسال و بستکبتال از ابتدای امسال آغاز شده که زمین ورزشی علی لندی یکی از این قطعات است و به زودی آماده تحویل به جوانان ساکن در فاز ۸ خواهدبود.