شناسهٔ خبر: 98216 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آماده باش یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در ایام تعطیلات

رفع تصرف کاشان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: به منظور احتمال تصرفات در اراضی ملی، عوامل یگان حفاظت استان اصفهان در تعطیلات و ایام شهادت ائمه اطهار (ع) برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با متعرضین احتمالی در آماده ‌باش کامل قرار خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیشِ رو به مناسبت شهادت ائمه اطهار علیهم السلام، عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.  

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) بیان داشت: موضوع حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است تعطیل بردار نیست و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

وی یادآور شد: افراد سودجو معمولاً درایام تعطیلات همچون نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی یا ایام شهادت ائمه اطهار (ع) فرصت را برای دست‌اندازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند، لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی‌ملی اطلاع دهند.