شناسهٔ خبر: 98219 - سرویس هوایی

مدير کل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد:

اعزام بيش از ۳۰۰۰ زائر عتبات از فرودگاه اصفهان در آستانه اربعين حسينی

فرودگاه اصفهان مدير کل فرودگاه‌های استان اصفهان از اعزام بيش از ۳۰۰۰ زائر اباعبدالله الحسين (ع) طي چند روز اخير از فرودگاه بين‌المللی شهيد بهشتی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن امجدی گفت: از تاریخ ۲۳ شهریورماه تا پایان روز شنبه ۳ مهرماه تعداد ۳۱۱۵ زائر با ۱۷ پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی معراج، تابان، ایران ایر، وارش، زاگرس و آتا به مقصد کشور عراق اعزام شده اند که تعداد ۱۲ پرواز به مقصد شهر نجف اشرف و ۵ پرواز به مقصد بغداد بوده است.

وی خاطرنشان کرد : کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاههای استان اصفهان و سایر سازمان ها و نهاد های خدمت رسان در سطح فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان جهت پذیرش و اعزام مطلوب و ارائه سرویس درخور به زائرین اربعین حسینی پیش‌بینی شده است، همچنین در صورت تقاضای بیشتر هم استانی‌های عزیز پیگیری‌های لازم جهت برقراری پروازهای جدید به عمل خواهد آمد.

امجدی یادآور شد : جهت تسریع در روند پذیرش مسافرین در فرودگاه اصفهان، از زائران عزیزی که قصد سفر به عتبات را دارند درخواست می شود علاوه بر تهیه بلیط پرواز نسبت به همراه داشتن کارت واکسیناسیون، ویزای معتبر و گواهی تست منفی PCR  خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان؛ وی در پایان از برپایی موکب ویژه اربعین در محوطه بیرونی ترمینال پروازهای خارجی که با همت کارکنان شاغل در مجموعه فرودگاه اصفهان شکل گرفته خبر داد و تصریح کرد : این موکب جهت پذیرایی تا پایان عملیات پروازهای برگشت زائرین میزبان آنها و مستقبلین عزیز خواهد بود.