شناسهٔ خبر: 98230 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:‌

هماهنگی ۴۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران از مرزهای زمینی خوزستان

اربعین حسینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از هماهنگی برای آماده سازی۴۰۰ اتوبوس به منظور جابجایی زائران اربعین حسینی وارد شده به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر باز بودن مرزهای زمینی برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)، تمهیدات لازم برای جابجایی این مسافران در ایام بازگشت زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی لازم با استان های همجوار برای اعزام ۴۰۰ اتوبوس به مرزهای شلمچه و چذابه صورت گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از این تعداد ۳۰۰ اتوبوس در مرز بین المللی شلمچه و ۱۰۰ اتوبوس در مرز چذابه مستقر خواهند شد.

بهرامی نیا  با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافری استان نیز با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با کانون و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی های انجام شده، این شرکت ها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه مستقر بوده و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برای جابجایی به سایر نقاط کشور هستند.

وی یادآور شد: کرایه جابجایی زائران از مرزهای زمینی خوزستان طبق نرخ اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.