شناسهٔ خبر: 98296 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران/ اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین به مازندران

استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل جاده ای مسافر برای انتقال زائران اربعین حسینی(ع) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران، گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران به استان مازندران اختصاص داده شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌و شهر سازی (مازندران)عباسعلی نجفی ، در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بازگشت زائران از کربلا، اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های اعمال شده برنامه‌‌ای برای اعزام زائران به مرز به صورت زمینی وجود نداشت و ۶۰ هزار زائر ایرانی از طریق فرودگاه به عراق منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مرزها در زمان بازگشت زائران مقرر شد که استان‌ها نسبت به اعزام وسایل نقلیه اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل  جاده‌ای مازندران اضافه کرد: پس از مطرح شدن بازگشت زائران از کربلا و بازگشایی مرزهای زمینی همکاران این اداره‌کل به مرز اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از همکاران اداره کل حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران به مدت سه روز در مرز مهران در پایگاه شهید سلیمانی برای برنامه‌ریزی و انتقال مناسب مسافران استان مستقر شدند.

نجفی با اعلام اینکه همکاران ما به مدت دو روز دیگر بر اساس برنامه برگشت زائران در مرز مهران مستقر هستند، افزود: با توجه به اینکه در برخی از مسیرها ممکن است اتوبوس‌ها با کمبود مسافر مواجه شوند تمهیداتی اندیشیده شده است که نسبت به انتقال مسافران سایر استان‌ها اقدام کنند.