شناسهٔ خبر: 98395 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

اعزام ۱۱ دستگاه اتوبوس از اردبیل به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران

استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل جاده ای مسافر برای انتقال زائران اربعین حسینی(ع) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی عازم پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،کلیم اله وثوقی در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان گفت: براساس اعلام حج و زیارت استان اردبیل امسال ۲۳۷ نفر زائر جهت زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و حضور در پیاده روی اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه طبق اعلام حج و زیارت اکثر زائران بلیط هوایی برگشت دارند تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان اردبیل آمادگی لازم برای جابجائی بازگشت زائران اربعین حسینی انجام شده و ۱۱ دستگاه اتوبوس نیز عازم پایانه مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهران شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان کرد: کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره VIP برای هر نفر از مهران به اردبیل ۵۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

وثوقی از زائران عزیز خواست هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت حمل و نقل مسافر با هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.